Nasza firma zajmuje się planowaniem i realizacją kampanii marketingowych w Internecie typu social media/SEM.
Od ponad 10 lat lat tworzymy i prowadzimy konta naszych Klientów na portalach społecznościowych (Facebook, Nasza Klasa, Twitter, YouTube, Pinterest) oraz prowadzimy kampanie reklamowe typu Google AdWords. Udostępniamy innowacyjne narzędzia, które służą do automatycznego publikowania informacji o charakterze marketingowym i PR-owym. Realizujemy także innowacyjne projekty w zakresie wdrożeń nowych e-usług w Internecie oraz prowadzimy analizy i badania rynkowe.
Gwarantujemy:
Nasza oferta obejmuje:
W zakresie social media marketing (SMM), wykonujemy następujące usługi:
Od ponad 10 lat lat tworzymy i prowadzimy konta naszych Klientów na portalach społecznościowych (Facebook, Nasza Klasa, Twitter, YouTube, Pinterest) oraz prowadzimy kampanie reklamowe typu Google AdWords. Udostępniamy innowacyjne narzędzia, które służą do automatycznego publikowania informacji o charakterze marketingowym i PR-owym. Realizujemy także innowacyjne projekty w zakresie wdrożeń nowych e-usług w Internecie oraz prowadzimy analizy i badania rynkowe.
Gwarantujemy:
- niestandardową ofertę, ściśle dopasowaną do potrzeb klienta
- kompleksową usługę
- krótkie terminy realizacji
- przystępne ceny
- wsparcie i doradztwo
Nasza oferta obejmuje:
- budowanie relacji z klientami
- reklama w portalach społecznościowych i Google AdWords (SEM)
- kreowanie wizerunku w sieci
- promocja w blogach
- reklama na forach internetowych
- budowanie bazy fanów
- projektowanie materiałów reklamowych i serwisów WWW
- opracowanie raportów i analiz rynkowych
- wdrożenia innowacyjnych e-usług w Internecie (systemy B2C i B2B, rozwiązania w chmurze typu SaaS)
W zakresie social media marketing (SMM), wykonujemy następujące usługi:
- utworzenie i prowadzenie konta w serwisach społecznościowych
- realizacja kampanii reklamowych na portalach społecznościowych
- poruszanie tematów branżowych
- zachęcanie użytkowników do interakcji
- powiększanie grona znajomych oraz fanów
- aktualizacje profilu
- organizowanie konkursów
- prowadzenie rozmów z klientami
- odpowiadanie na ich pytania
- tworzenie aplikacji dedykowanych (np. konkursowych, integrujących konta społecznościowe z systemami typu CMS itp.)