Agencja Social Media
  • O nas
  • Oferta
  • Przetargi
  • Kontakt

Konkurs ofert (archiwum)

25.05.2015
Konkurs nr 8.2-2
Katarzyna Burda Agencja Social Media z siedzibą przy ul. Franciszka Popiołka 16/9 w Cieszynie (43-400) ogłasza konkurs na wybór wykonawcy usług z zakresu promocji projektu 
pt. "Wdrożenie internetowego systemu klasy B2B dla e-sklepów działających w branży odzieżowej", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 8.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 – 2013 (umowa o dofinansowanie nr UDA-POIG.08.02.00-24-151/14-00).
​
Przedmiot zamówienia
Działania promocyjne będą ukierunkowane na selekcję najbardziej optymalnej dla projektu grupy potencjalnych partnerów a następnie na skontaktowaniu się z nimi w celu nawiązania współpracy. W zakres działań promocyjnych wejdą: 
  1. Opracowanie strategii i koncepcji działań promocyjnych (poprzedzone analizą rynku i potencjalnych partnerów) mających na celu pozyskanie partnerów biznesowych - wybrana firma dobierze najlepsze metody promocji wobec wyselekcjonowanej grupy potencjalnych partnerów reprezentujących planowane typy usług, co pozwoli na stworzenie w pełni kompleksowej oferty. Czasochłonność tego działania została wstępnie oszacowana na 84 roboczogodziny. Termin realizacji: czerwiec 2015.
  2. Wykonanie serwisu promocyjnego dla planowanego systemu z informacjami PR i marketingowymi dla potencjalnych partnerów -  serwis ma na celu promować nowy model B2B i będzie zawierał szczegółowe informacje na jego temat w dwóch wersjach językowych (polska i angielska). Czasochłonność tego działania została wstępnie oszacowana na 120 roboczogodzin. Termin realizacji: czerwiec 2015.
  3. Kampania promocyjna wizerunkowa i PR, dotycząca wdrażanego rozwiązania B2B - realizacja wcześniej opracowanej strategii, mająca na celu dotarcie do odpowiednich środowisk i potencjalnych partnerów (z Polski i z zagranicy), usługa obejmuje działania wizerunkowe i PR, artykuły sponsorowane i reklamę w mediach branżowych (narzędzia zostaną dobrane w zależności od wniosków z Opracowanej strategii i koncepcji działań promocyjnych). Prosimy oszacować usługę jako budżet do wykorzystania na różne działania, biorąc pod uwagę spodziewany efekt w postaci zagwarantowanej liczby pozyskanych partnerów biznesowych w ofercie. Termin realizacji: lipiec-wrzesień 2015.

Grupa docelowa
Partnerami będą sklepy internetowe z kategorii e-butik. Przez taki sklep rozumiemy sklep sprzedający elementy garderoby, przede wszystkim: odzież, obuwie, dodatki/akcesoria/biżuterię, bieliznę itp. Partnerami firmy będą więc podmioty specjalizujące się w sprzedaży internetowej odzieży. Mogą to być zarówno firmy polskie jak i zagraniczne.

Warunki postępowania ofertowego:
  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • Oferty należy złożyć na wzorze formularza poprzez e-mail na adres poig82@asm.biz.pl lub w siedzibie firmy.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia ofert o rażąco niskich cenach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia i powtórzenia postępowania, w przypadku gdy zwycięska oferta będzie znacząco przekraczać zapisany we wniosku o dofinansowanie koszt na przedmiotowe usługi i w efekcie Zamawiający nie będzie w stanie finansowo zrealizować takiego zamówienia.
  • Termin składania ofert upływa w dniu: 02.06.2015 r.
  • Wymagany termin ważności oferty: 03.06.2015 r.

Warunki umowne, które oferent musi zagwarantować:
  • Umowa będzie określała karę umowną dla wykonawcy w wysokości całkowitej wartości realizowanej umowy, płatnej na żądanie Zamawiającego w przypadku niedotrzymania terminu realizacji zamówienia lub odstąpienia od umowy lub niezdobycia zagwarantowanej liczby partnerów z wskazanych branż.
  • Wykonawca zagwarantuje przynajmniej 200 roboczogodzin pracy na realizację działań promocyjnych a budżet przeznaczony na kampanię (promocyjną, wizerunkową i PR) będzie wynosił przynajmniej 75% wartości kontraktu.
  • Do wszystkich rezultatów prac zostaną przekazane autorskie prawa majątkowe.
  • Minimalna liczba zdobytych partnerów biznesowych: 3 (w tym 1 zagraniczny).

Kryteria wyboru ofert:
  1. Cena (wraz z budżetem na kampanię)
    - najniższa oferta: 10 punktów,
    - druga z kolei oferta: 5 punktów,
    - kolejne: 0 punktów.
  2. Gwarantowana liczba zdobytych partnerów biznesowych (z wskazanej grupy docelowej, pod rygorem kary umownej)
    - największa liczba: 10 punktów,
    - drugi z kolei liczba: 5 punktów,
    - kolejne: 0 punktów.

W przypadku takiej samej ilości sumarycznej punktów, kryterium rozstrzygającym będzie cena (oferta z najniższą ceną spośród firm o tej samej ilości punktów). W celu otrzymania dodatkowych informacji prosimy o kontakt: Katarzyna Burda - tel. 509-448-457, faks 12-378-33-37, e-mail: poig82@asm.biz.pl.
​

1.08.2014
Konkurs nr 8.2-1 został rozstrzygnięty.


23.07.2014
Konkurs nr 8.2-1 - wydłużenie terminu składania ofert
Termin złożenia ofert w Konkursie nr 8.2-1 ulega przedłużeniu do dnia 30.07.2014.

04.07.2014
Konkurs nr 8.2-1
Katarzyna Burda Agencja Social Media z siedzibą przy ul. Franciszka Popiołka 16/9 w Cieszynie (43-400) ogłasza konkurs na wybór wykonawcy dla projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 8.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 – 2013 (umowa o dofinansowanie nr UDA-POIG.08.02.00-24-151/14-00), pt. "Wdrożenie internetowego systemu klasy B2B dla e-sklepów działających w branży odzieżowej"
​
Informacje o projekcie
Zamawiający posiada modowy serwis internetowy dla kobiet z propozycjami zakupowymi, dopasowujący kreację do indywidualnych cech osobowych użytkowniczek. System pozwala na automatyczne dobranie ubrań do typu sylwetki i do typu kolorystycznego. Niniejszy projekt ma na celu rozwój istniejącego systemu poprzez jego zintegrowanie ze sklepami oferującymi sprzedaż odzieży on-line. Zlecenie obejmuje wykonanie modułów:
  1. Elektronicznej wymiany danych w procesie synchronizacji katalogów produktów.
    - 
    Automatyzacja procesu synchronizacji katalogów produktów poprzez technologię elektronicznej wymiany danych (dedykowane integracje), w tym poprzez protokół EDI/EDIFACT.
    - 
    Udostępnienie w modelu SaaS narzędzia, umożliwiającego partnerom dopasowanie parametrów artykułów modowych do cech danego klienta (typu sylwetki i typu kolorystycznego).
  2. Płatności elektronicznych i rozliczeń z partnerami.
    - 
    Wdrożenie automatycznego systemu rozliczeń z partnerami zapewniającego generowanie faktur, automatyczne naliczanie wartości prowizji i generowanie raportów oraz e-płatności (prowizje i opłaty) dla partnerów.
    - 
    Integracja z dostawcą usługi podpisu elektronicznego (np. umowy, dokumenty księgowe, raporty).
Zamawiający oszacował czas pracy realizacji zlecenia na ok. 30 roboczo-miesięcy. Oferent będzie zobowiązany także do opracowania szczegółowej specyfikacji technicznej wykonanych modułów. Ponadto oprogramowanie powinno charakteryzować się wysoką efektywnością energetyczną.

Warunki udziału w konkursie
  1. Dalsze informacje o projekcie zostaną udostępnione po podpisaniu i dostarczeniu przez oferenta porozumienia o zachowaniu poufności – zainteresowanych oferentów prosimy o kontakt telefoniczny lub poprzez e-mail, wzór porozumienia jest także dostępny na stronie zamawiającego: www.asm.biz.pl.
  2. Od oferenta wymaga się min. 3-letniego doświadczenia w realizacji aplikacji internetowych w technologiach PHP, MySQL i MongoDB w oparciu o metodyki zwinne (Agile, np. Scrum).
  3. Umowa będzie zakładała realizację projektu w oparciu o metodykę zwinną („time & materials”) i przekazanie wyłącznej oraz bezterminowej licencji do wszystkich rezultatów prac (w tym do kodu).
  4. Zamawiający rozpocznie realizację projektu najpóźniej w dniu 25.08.2014.
  5. Oferty należy złożyć do dnia 28.07.2014. Wymagany jest termin ważności ofert do dnia 1.08.2014.
  6. Oferty mogą być przygotowane wyłącznie na udostępnionym wzorze formularza ofertowego.
  7. Dokumenty można dostarczyć pocztą, kurierem, osobiście do siedziby firmy lub poprzez e-mail.
  8. Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenia terminu składania ofert oraz powtórzenia konkursu.

Kryteria wyboru ofert
  • Całkowita cena ofert:
    - najniższa cena – 20 pkt
    - druga najniższa cena – 10 pkt
    - pozostałe oferty – 0 pkt
  • Gwarantowane zasoby zespołu projektowego (oferowany przez Wykonawcę gwarantowany czas pracy (zasoby) nad projektem wyrażony w liczbie roboczo-godzin, które zespół przeznaczy na jego realizację)
    - największa gwarantowana liczba roboczo-godzin – 20 pkt

    - druga z kolei największa gwarantowana liczba roboczo-godzin – 10 pkt
    - pozostałe oferty – 0 pkt
  • Termin realizacji:
    - najkrótszy termin realizacji – 10 pkt
    - drugi z kolei najkrótszy termin realizacji – 5 pkt
    - pozostałe oferty – 0 pkt
  • Termin gwarancji:
    - najdłuższy termin gwarancji – 10 pkt
    - drugi z kolei najdłuższy termin gwarancji – 5 pkt
    - pozostałe oferty – 0 pkt
  • Poziom gwarancji (umowa z Wykonawcą będzie przewidywała karę umowną za każdy przypadek przekroczenia gwarantowanego czasu rozpoczęcia naprawy usterki w wysokości 1.000,00 zł netto za każdą rozpoczętą godzinę przekroczenia):
    - najkrótszy gwarantowany czas rozpoczęcia naprawy usterki – 10 pkt
    - drugi z kolei najkrótszy czas rozpoczęcia naprawy usterki – 5 pkt
    - pozostałe oferty – 0 pkt
  • Kolokacja zespołu (w związku z realizacją projektu w oparciu o metodykę zwinną preferuje się kolokację zespołu w miejscu pracy Zamawiającego - miasto Kraków, wykonawca powinien w takim przypadku zapewnić komputery i oprogramowanie służące swojemu zespołowi do pracy, wykonawca powinien także zapewnić ew. transport i zakwaterowanie swoim pracownikom w cenie oferty):
    - wykonawca wyraża zgodę na oddelegowanie całego zespołu (minimum 4 osób) do pracy w miejscu wskazanym przez zamawiającego – 20 pkt
    - wykonawca wyraża zgodę na oddelegowanie 1-2 osób do pracy w miejscu wskazanym przez zamawiającego – 5 pkt
    - pozostałe oferty – 0 pkt
  • Doświadczenie w realizacji aplikacji SaaS:
    - wykonawca wykonał przynajmniej jedną aplikację działającą w modelu SaaS o wartości powyżej 300.000,00 zł netto – 20 pkt
    - wykonawca wykonał przynajmniej jedną aplikację działającą w modelu SaaS o wartości od 100.000,00 do 300.000,00 zł netto – 5 pkt
    - pozostałe oferty – 0 pkt
  • Doświadczenie w zastosowaniu e-podpisu:
    - wykonawca wykonał przynajmniej jedną aplikację wykorzystującą podpis elektroniczny – 10 pkt
    - pozostałe oferty – 0 pkt
  • Ubezpieczenie lub kapitał zakładowy:
    - wykonawca dysponuje ubezpieczeniem (obejmującym odpowiedzialność za nienależyte wykonanie umowy) lub kapitałem zakładowym o wartości powyżej 300.000,00 zł – 20 pkt
    - wykonawca dysponuje ubezpieczeniem (obejmującym odpowiedzialność za nienależyte wykonanie umowy) lub kapitałem zakładowym o wartości powyżej od 100.000,00 do 300.000,00 zł – 5 pkt
    - pozostałe oferty – 0 pkt
    ​
09.06.2014
Konkurs nr 2 został rozstrzygnięty.

06.05.2014
Konkurs nr 2
Katarzyna Burda Agencja Social Media z siedzibą przy ul. Franciszka Popiołka 16/9 w Cieszynie ogłasza konkurs na wybór firmy, która przeprowadzi kampanię reklamową dla projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 8.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 – 2013 ”Stworzenie serwisu internetowego dla kobiet dopasowującego kreację do indywidualnych cech osobowych”.

Informacje o kampanii reklamowej
Projekt zakłada realizację usługi polegającej na przeprowadzeniu kampanii reklamowej typu Google AdWords. Oczekuje się osiągnięcia minimum 50000 kliknięć. Kampania powinna zostać zaadresowana do kobiet kupujących garderobę w internecie. Wykonawca powinien zapewnić odpowiednie zaplecze SEO/SEM i zagwarantować wysoką efektywność realizowanej kampanii. Powinien zaoferować realizację wielu typów kampanii z wykorzystaniem zarówno reklam tekstowych jak i reklam graficznych (bannerów) oraz remarketingu. Zakłada się opracowanie co najmniej 10 form reklamowych i przygotowanie co najmniej 100 słów kluczowych. W trakcie trwania kampanii, wykonawca będzie odpowiedzialny za optymalizacja ustawień kampanii i stawek za kliknięcie, wykluczanie błędnych słów kluczowych, dodawanie nowych słów kluczowych, dodawanie nowych tekstów reklam oraz diagnostykę słów kluczowych.
Warunki udziału w konkursie
  1. Od oferenta wymaga się doświadczenia w realizacji kampanii promocyjnych w internecie.
  2. Zamawiający może rozpocząć realizację projektu najwcześniej z dniem 1.06.2014 i zakończyć najpóźniej do dnia 30.11.2014.
  3. Zamawiający powinien zagwarantować osiągnięcie 50000 kliknięć w zaoferowanym terminie, pod rygorem zapłaty kary umownej w wysokości wartości umowy.
  4. Oferty należy złożyć do dnia 20.05.2014. Wymagany jest termin ważności ofert do dnia 30.06.2014.
  5. Oferty mogą być przygotowana wyłącznie na udostępnionym wzorze formularza ofertowego.
  6. Dokumenty można dostarczyć pocztą, kurierem, osobiście do siedziby firmy lub poprzez e-mail na adres: poig81@asm.biz.pl.
  7. Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenia terminu składania ofert, powtórzenia konkursu jak również przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z wybranym oferentem przed zawarciem umowy.
Kryteria wyboru ofert
  • Całkowita cena oferty (waga 25%)
    - najniższa cena – 15 pkt,
    - druga z kolei najniższa cena – 10 pkt,
    - pozostałe oferty – 0 pkt.
  • Gwarantowana liczba form reklamy i słów kluczowych (waga 25%)
    - największa gwarantowana liczba (suma obydwu) – 10 pkt,
    - druga z kolei największa gwarantowana liczba (suma obydwu) – 5 pkt,
    - pozostałe oferty – 0 pkt.
  • Gwarancja osiągnięcia 50000 kliknięć (waga 50%)
    - w najkrótszym terminie – 15 pkt,
    - w drugim z kolei najkrótszym terminie – 10 pkt,
    - pozostałe oferty – 
    0 pkt.
30.06.2013
Konkurs nr 1 został rozstrzygnięty. Szczegóły są dostępne na życzenie dla zainteresowanych podmiotów, które złożyły ofertę.

28.06.2013
Nabór ofert na konkurs nr 1 został zakończony.
20.06.2013
Konkurs nr 1
Katarzyna Burda Agencja Social Media z siedzibą przy ul. Franciszka Popiołka 16/9 w Cieszynie ogłasza konkurs na wybór wykonawcy dla projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 8.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 – 2013 ”Stworzenie serwisu internetowego dla kobiet dopasowującego kreację do indywidualnych cech osobowych” 

Informacje o projekcie
Projekt zakłada stworzenie serwisu internetowego dla kobiet dopasowującego kreację do indywidualnych cech osobowych – w szczególności do rodzaju sylwetki, rozmiaru i typu kolorystycznego osoby. W ramach projektu będzie wdrożona innowacyjna e-usługa umożliwiająca dostęp do internetowego systemu dopasowującego kreację do indywidualnych cech osobowych przeznaczonego dla dwóch grup odbiorców: kobiet robiących zakupy odzieżowe i sklepów odzieżowych prowadzących sprzedaż internetową. Zadaniem serwisu będzie dopasowanie odpowiedniej, dostępnej w partnerskich sklepach garderoby, do kobiecych kształtów oraz typu kolorystycznego konkretnej osoby. Zasadniczą funkcjonalnością e-usługi będzie podawanie realnych propozycji zakupowych w zakresie odzieży, zgodnych z figurą i typem kolorystycznym osoby. W ramach realizacji zlecenia należy wykonać:
  • specyfikację techniczną systemu,
  • projekt graficzny serwisu,
  • następujące moduły oprogramowania: użytkownika, administracji i zarządzania treścią, bazodanowy, płatności,  dopasowania garderoby do sylwetki zintegrowany z bazą danych produktów, kreatora wyboru typu sylwetki, kreatora wyboru typu kolorystycznego, dopasowania garderoby do typu kolorystycznego zintegrowany z bazą danych produktów, integrujący ze sklepami on-line, mobilnej diagnozy kolorystycznej, mobilnej diagnozy sylwetki.
Warunki udziału w konkursie
1. Szczegółowe informacje o projekcie i funkcjonalnościach serwisu zostaną udostępnione po podpisaniu przez oferenta umowy o zachowaniu poufności.
2. Od oferenta wymaga się doświadczenia w realizacji serwisów internetowych w technologiach takich jak PHP lub Java, MySQL oraz aplikacji mobilnych dla systemów iOS i Android. Projekt powinien być realizowany przez wykonawcę wg metodyki Agile Scrum. Oferent będzie zobowiązany do przekazania pełnych praw autorskich do wszystkich rezultatów prac.
3. Zamawiający może rozpocząć realizację projektu najwcześniej z dniem 1.07.2013.
4. Oferty należy złożyć do dnia 27.06.2013.
5. Oferty mogą być przygotowana wyłącznie na udostępnionym wzorze formularza ofertowego.
6. Dokumenty można dostarczyć pocztą, kurierem, osobiście do siedziby firmy lub poprzez e-mail na adres: poig81@asm.biz.pl.
7. Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenia terminu składania ofert, powtórzenia konkursu jak również przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z wybranym oferentem przed zawarciem umowy.
Kryteria wyboru ofert
  • Całkowita cena oferty (waga 50%)
    - najniższa cena – 10 pkt,
    - druga najniższa cena – 6 pkt,
    - pozostałe oferty – 0 pkt.
  • Termin realizacji (waga 25%)
    - realizacja do dnia 31.12.2013 – 10 pkt,
    - realizacja do dnia 30.06.2014 – 5 pkt,
    - realizacja późniejsza – 0 pkt.
  • Doświadczenie oferenta (waga 25%)
    - obecność na rynku ponad 5 lat i realizacja co najmniej jednej e-usługi dla klienta w ramach POIG 8.1 – 10 pkt,
    - obecność na rynku ponad 5 lat – 5 pkt,
    - pozostałe podmioty – 
    0 pkt.
Picture
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Dotacje na innowacje. Inwestujemy w waszą przyszłość.

Wspierane przez Stwórz własną unikalną stronę internetową przy użyciu konfigurowalnych szablonów.